Vanliga frågor

VANLIGA FRÅGOR


Hur lång leveranstid är det för armbandet?

Leveranstid inom Sverige är normalt upp till 8 helgfria vardagar. Våra leveranser skickas med PostNord. För frågor om din leverans kontakta oss på info@cancerrehabfonden.se eller
08-522 001 00.


Jag har problem att beställa i webbshopen – vad ska jag göra?

  • Kontrollera först att ditt personnummer är korrekt inskrivet, dvs med tolv siffror och bindestreck: ååååmmdd-xxxx.
  • Har du valt att betala mot faktura? Vid fakturaköp måste ett personnummer fyllas i, annars går inte beställningen igenom.
  • Om du skriver in ditt personnummer och postadress och sen klickar på den gröna knappen ”Hämta adress” så hämtas det namn och den adress som är folkbokförd på dig. Om du sen ändrar till ett annat namn eller adress än din folkbokförda så kan inte beställningen gå igenom.

Om du har kontrollerat ovanstående punkter och ändå har problem med din beställning, kontakta oss på info@cancerrehabfonden.se eller 08-522 001 00 så hjälper vid dig gärna med beställningen.


Jag har fått en faktura från PayEx men inte mitt armband – varför?

CancerRehabFonden har avtal med PayEx. Om du valt att betala med PayEx-faktura så skickas din faktura separat från PayEx, medan armbandet skickas från CancerRehabFondens kontor i Stockholm. Därför kan ibland armbandet och fakturan komma på olika dagar.


Jag har frågor om min faktura – vem ska jag kontakta?

Om du har valt PayEx-faktura ska du kontakta PayEx direkt för fakturafrågor: telefon 0498-20 15 17 http://payex.se/
Om du har fått din faktura från CancerRehabFonden ska du kontakta oss på info@cancerrehabfonden.se eller 08-522 001 00.


Hur gör jag vid retur eller byte av min produkt?

Kontakta oss på info@cancerrehabfonden.se 08-522 001 00 så hjälper vi dig med din retur.